Zdrowie naszych gości, pracowników i partnerów biznesowych jest dla nas najważniejsze, dlatego w związku z pandemią koronawirusa Covid-19, INTERFERIE wprowadziły specjalne zasady sanitarne, których celem jest zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Nowe standardy obowiązują we wszystkich naszych obiektach w górach i nad morzem, dzięki czemu goście INTERFERIE mogą cieszyć się spokojnym, niezagrożonym wypoczynkiem.
W INTERFERIE nasi goście składają oświadczenie o nieobjęciu kwarantanną lub izolacją domową. Taka zasada została wprowadzona z uwagi na brak możliwości goszczenia osób, których wynik testu w kierunku Covi-19 jest pozytywny. Na terenie naszych obiektów i hoteli nie mogą przebywać również osoby, które miały bliski kontakt z chorymi zakażonymi koronawirusem.
W trosce o bezpieczeństwo naszych gości, umożliwiamy dokonywanie kontrolnych pomiarów temperatury ciała na terenie wszystkich naszych obiektów. W tym celu udostępniamy termometry lub terminale bezkontaktowego pomiaru temperatury. Jeżeli przed przyjazdem czują się Państwo źle, prosimy o rezygnację z pobytu i przełożenie go na inny termin, ponieważ osoby chore nie mogą przebywać aktualnie w naszych obiektach.
Podczas pobytów w INTERFERIE nasi gości zobowiązani są do korzystania z masek ochronnych w przestrzeniach wspólnych. W recepcji naszych obiektów możliwy jest zakup maseczek jednorazowych lub maseczek wielokrotnego użytku, które umożliwiają skuteczne zasłonięcie ust i nosa.
W naszych recepcjach uprościliśmy maksymalnie procedury meldunkowe oraz zmodyfikowaliśmy procesy i zadania, aby kontakt między naszymi pracownikami i gośćmi był jak najmniejszy. Każdorazowo przed przystąpieniem do pracy, nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury ciała oraz stosuje środki ochronne w postaci maseczek, rękawic oraz płynów dezynfekcyjnych.
Przed rozpoczęciem pobytu, każdy pokój oraz klucze poddawane są procesowi dezynfekcji, np. promieniami UV-C. W obiektach na bieżąco dezynfekowane są części wspólne, m.in. panele z przyciskami w windach, poręcze, klamki do drzwi czy stanowiska recepcyjne. Płyny do dezynfekcji rąk dla gości są dostępne w wielu oznakowanych miejscach.
Podczas pobytu naszych gości w INTERFERIE, zrezygnowaliśmy z codziennego, regularnego sprzątania pokoi. Pokoje będą sprzątane wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach, na wyraźne życzenie naszych gości. Wymiana ręczników i pościeli przeprowadzana będzie również na Państwa zgłoszenie. Ze względów bezpieczeństwa, w pokojach aktualnie nie są dostępne informatory hotelowe, wyposażenie mini-barów, poduszki i narzuty dekoracyjne oraz dodatkowe koce.
W związku z pandemią koronawirusa na bieżąco zmieniamy modele usług gastronomicznych, które są zgodne z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W związku ze stale zmieniającymi się obostrzeniami, w celu uzyskania pełnych informacji o ofertach restauracyjnych, prosimy o kontakt z recepcją danego obiektu przed rozpoczęciem Państwa pobytu.