Hotele w górach i nad morzem
Interferie Chalkozyn Kołobrzeg
Interferie Argentyt Dąbki
Interferie Cechsztyn Ustronie Morskie
Interferie Hotel
Medical SPA ****
Świnoujście
Interferie Sport
Hotel Bornit ****
Szklarska Poręba
Interferie Aquapark
Sport Hotel Malachit ***
Świerardów-Zdrój
Interferie Chalkozyn Kołobrzeg
Interferie Argentyt Dąbki
Interferie Cechsztyn Ustronie Morskie
Interferie Hotel
Medical SPA ****
Świnoujście
Interferie Sport
Hotel Bornit ****
Szklarska Poręba
Interferie Aquapark
Sport Hotel Malachit ***
Świerardów-Zdrój
Tło bannera

Informacje RODO

19 mar 24
20 mar 24
  1. Strona główna
  2. RODO

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Interferie S.A.)

Sara Fijałkowska
email: iod@interferie.pl
adres do doręczeń: INTERFERIE S.A., ul. Chojnowska 41, 59-220 Legnica

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Interferie Medical SPA Sp. z o.o.):

Piotr Walkowiak

email: iod@inmedicalspa.pl
telefon:  887-860-700
kontakt osobisty: Hotel Interferie Medical SPA ul. Uzdrowiskowa 15, 72-600 Świnoujście

 

Polityka prywatności

Klauzule informacyjne:

Klauzula informacyjna do karty meldunkowej (pełna na www)

Zgodnie z art. 13  oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako gościa hotelowego, niniejszym informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A.
    z siedzibą w Legnicy (59-220), ul. Chojnowska 41, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy pod numerem 0000225570, NIP: 6920000869, Regon: 390037417,  kapitał zakładowy: 73 000 000,00 zł, wpłaconym w całości (dalej jako „Administrator”).
  2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl.  
  3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się co najmniej w jednym z niżej wskazanych celów:
  1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jako niezbędne do wykonania umowy na usługi hotelowe, której jest Pani/Pan stroną,
  2. na podstawie art 6 ust. 1 lit. a)  RODO  oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO w celu uniknięcia negatywnych skutków zdrowotnych w wyniku reakcji alergicznej na serwowane posiłki oraz w celu spełnienia szczególnych potrzeb w ramach świadczonej usługi hotelowej dostosowanych do stopnia niepełnosprawności,
  3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, jako niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności zapewnienia zgodności działań Administratora z mającymi zastosowanie przepisami finansowo-księgowo-podatkowymi, statystycznymi, realizacji praw z RODO oraz praw konsumenckich,
  4. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (ochrona osób i mienia, ustalenie, dochodzenie i obrona ewentualnych roszczeń, przekazywanie informacji handlowych i prowadzenie marketingu bezpośredniego tj. przesyłanie ofert reklamowych i promocyjnych w formie innej niż wskazana w lit. f) poniżej),
  5.  na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) oraz art. 9 ust. 2 lit f) RODO, w celu ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń, związanych z przetwarzanymi danymi szczególnymi (wrażliwymi),
  1. na podstawie odrębnie udzielonej zgody i art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) lub art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U.
    z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) – w celu przesyłania informacji handlowych (przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych) drogą elektroniczną lub telefoniczną
    z wykorzystaniem urządzeń końcowych.
  1. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, numer PESEL lub numer paszportu, narodowość, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, opcjonalnie numer rejestracyjny samochodu, dane dotyczące zdrowia (w zakresie posiadanych alergii pokarmowych oraz dane dotyczące niepełnosprawności), wizerunek.
  2. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,
    2. sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
    3.  usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna
      z następujących okoliczności:
      1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      2. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego),
      3. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
      4. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator,
    4. ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:
      1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
      3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą,
    5. przenoszenia danych, jeżeli:
      1. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz
      2. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
    6. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofniecie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    7. prawo do złożenia sprzeciwu:
  1. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego,
  1. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji  w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą  przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych  narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa dotyczące danych osobowych.
  2.  Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
  1. osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
  2. dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych, podatkowo – księgowych, ochrony osób i mienia), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych.
  1. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:
  1. dla celów o których mowa w pkt 3 a) i b) powyżej  - przez okres realizacji zawartej
    z Panią/Panem umowy na świadczenie usług hotelarskich,
  2. dla celów ewentualnego ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń - przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,
  3. dla celów związanych z wykonaniem obowiązków prawnych - przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,
  4. dla celów ochrony osób i mienia – przez okres 14 dni, chyba że urządzenia monitoringu wizyjnego zarejestrowały zdarzenie związane z naruszeniem bezpieczeństwa osób i mienia – wówczas okres przechowywania danych może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia postępowania, którego przedmiotem jest zdarzenie zarejestrowane przez monitoring wizyjny,
  5. dla celów przekazywania informacji handlowych i prowadzenia marketingu bezpośredniego, tj. przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych – do czasu cofnięcia zgody lub złożenia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż  przez okres
    3 lat od dnia podania danych.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do realizacji zawartej z Panią/Panem umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
  3. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym usługodawcom mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych lub innym tzw. kraju trzecim, w tym świadczących usługi przechowywania danych. Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in „Standardowe Klauzule Umowne“ UE oraz stosując możliwe dodatkowe zabezpieczenia. Przekazanie danych zgodnie ze zdaniem poprzednim, jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami w sposób wskazany w niniejszej informacji.
  4. W przypadku, gdy Administrator nie otrzymał Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio od Pani/Pana, dane osobowe zostały pozyskane od Pani/Pana członka rodziny, pracodawcy lub innych administratorów danych osobowych np. z systemu rezerwacyjnego franczyzodawcy lub od podmiotów pośredniczących w rezerwacji hotelu (np. portali rezerwacji hoteli), czy za pośrednictwem biur podroży.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.     

 

Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora –
w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.

 

Klauzula informacyjna – zabiegi medyczne i podobne

Zgodnie z art. 13  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z chęci skorzystania z zabiegów medycznych lub innych podobnych w naszym obiekcie, niniejszym informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A.
    z siedzibą w Legnicy (59-220), ul. Chojnowska 41, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy pod numerem 0000225570, NIP: 6920000869, Regon: 390037417,  kapitał zakładowy: 73 000 000,00 zł, wpłaconym w całości (dalej jako „Administrator”).
  2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych
    u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl. 
  3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się co najmniej w jednym z niżej wskazanych celów:
  1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jako niezbędne do wykonania umowy na zabieg, której jest Pani/Pan stroną;
  2. na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO w celu uniknięcia negatywnych skutków zdrowotnych związanych z wykonywanymi zabiegami,
  3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, jako niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności zapewnienia zgodności działań Administratora z mającymi zastosowanie przepisami finansowo-księgowo-podatkowymi, statystycznymi, realizacji praw z RODO oraz praw konsumenckich;
  4. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (ochrona osób i mienia, ustalenie, dochodzenie i obrona ewentualnych roszczeń, przekazywanie informacji handlowych i prowadzenie marketingu bezpośredniego tj. przesyłanie ofert reklamowych i promocyjnych w formie innej niż wskazana w lit. f) poniżej);
  5.  na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) oraz art. 9 ust. 2 lit f) RODO, w celu ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń, związanych z przetwarzanymi danymi szczególnymi (wrażliwymi);
  6. na podstawie odrębnie udzielonej zgody i art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) lub art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U.
    z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) – w celu przesyłania informacji handlowych (przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych) drogą elektroniczną lub telefoniczną
    z wykorzystaniem urządzeń końcowych.
  1. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,
    2. sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
    3.  usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna
      z następujących okoliczności:
      1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
      2. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);
      3. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
      4. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
    4. ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:
      1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
      3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
    5. przenoszenia danych, jeżeli:
      1. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz
      2. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
    6. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofniecie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    7. prawo do złożenia sprzeciwu:
  1. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego;
  2. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji  w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą  przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych  narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa dotyczące danych osobowych.
  2.  Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
  1. osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
  2. dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych, podatkowo – księgowych, ochrony osób i mienia), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych;
  1. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:
  1. dla celów o których mowa w pkt 3 a) i b) powyżej  - przez okres realizacji zawartej
    z Panią/Panem umowy na świadczenie usług,
  2. dla celów ewentualnego ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń - przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,
  3. dla celów związanych z wykonaniem obowiązków prawnych - przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,
  4. dla celów ochrony osób i mienia – przez okres 14 dni, chyba że urządzenia monitoringu wizyjnego zarejestrowały zdarzenie związane z naruszeniem bezpieczeństwa osób i mienia – wówczas okres przechowywania danych może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia postępowania, którego przedmiotem jest zdarzenie zarejestrowane przez monitoring wizyjny,
  5. dla celów przekazywania informacji handlowych i prowadzenia marketingu bezpośredniego, tj. przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych – do czasu cofnięcia zgody lub złożenia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż  przez okres
    3 lat od dnia podania danych.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do realizacji zawartej z Panią/Panem umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
  3. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym usługodawcom mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych lub innym tzw. kraju trzecim, w tym świadczących usługi przechowywania danych. Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in „Standardowe Klauzule Umowne“ UE oraz stosując możliwe dodatkowe zabezpieczenia. Przekazanie danych zgodnie ze zdaniem poprzednim, jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami
    w sposób wskazany w niniejszej informacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.     

 

Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora –
w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.

Pełna klauzula informacyjna dla odbiorców wiadomości e-mail

Zgodnie z art. 13  oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), niniejszym informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A.
    z siedzibą w Legnicy (59-220), ul. Chojnowska 41, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy pod numerem 0000225570, NIP: 6920000869, Regon: 390037417,  kapitał zakładowy: 73 000 000,00 zł, wpłaconym w całości (dalej jako „Administrator”).
  2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl. 
  3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się co najmniej w jednym z niżej wskazanych celów:
  1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jako niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, jeśli jest Pani/Pan stroną umowy zawartej z Administratorem lub jest zainteresowana/y zawarciem takiej umowy;
  2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, jako niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności zapewnienia zgodności działań Administratora z mającymi zastosowanie przepisami finansowo-księgowo-podatkowymi, realizacji praw z RODO oraz praw konsumenckich;
  3. na podstawie art. 6 ust.  1 lit. f) RODO, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (prowadzenia korespondencji, odpowiadania na pytania, obsługi zapytań ofertowych, ustalenia dochodzenia
    i obrony ewentualnych roszczeń, przekazywania informacji handlowych
    i prowadzenia marketingu bezpośredniego tj. przesyłania ofert reklamowych
    i promocyjnych w formie innej niż wskazana w lit. d) poniżej);
  4. na podstawie odrębnie udzielonej zgody i art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) lub art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U.
    z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) – w celu przesyłania informacji handlowych (przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych) drogą elektroniczną lub telefoniczną
    z wykorzystaniem urządzeń końcowych,
  1. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, miejsce pracy, stanowisko pracy, numer telefonu, adres e-mail (inne dane podane
    w wiadomości – jeśli dotyczy).
  2. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,
    2. sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
    3.  usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna
      z następujących okoliczności:
      1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
      2. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);
      3. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
      4. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
    4. ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:
      1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
      3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
    5. przenoszenia danych, jeżeli:
      1. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz
      2. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
    6. prawo do złożenia sprzeciwu:
  1. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego;
  2. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą  przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych  narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa dotyczące danych osobowych.
  2.  Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
  1. osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
  2. dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacja Administratora (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych, podatkowo – księgowych), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych.
  1. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:
  1. dla celów zawarcia i realizacji umowy  - przez okres realizacji zawartej
    z Panią/Panem umowy lub w przypadku braku zawarcia umowy – przez okres 6 miesięcy od dnia pozyskania danych,
  2. dla celów ewentualnego ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń - przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,
  3. dla celów związanych z wykonaniem obowiązków prawnych - przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,
  4. dla celów związanych z prowadzeniem korespondencji i odpowiadania na pytania oraz obsługi zapytań ofertowych – przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń, jakie mogą być związane
    z prowadzoną korespondencją,
  5. dla celów przekazywania informacji handlowych i prowadzenia marketingu bezpośredniego tj. przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych – do czasu cofnięcia zgody lub złożenia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż  przez okres
    3 lat od dnia podania danych.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do wykonania celów dla jakich dane zostały podane (zgodnie z celami wskazanymi w pkt.
    3  powyżej).
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
  3. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym usługodawcom mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych lub innym tzw. kraju trzecim, w tym świadczących usługi przechowywania danych. Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in „Standardowe Klauzule Umowne“ UE oraz stosując możliwe dodatkowe zabezpieczenia. Przekazanie danych zgodnie ze zdaniem poprzednim, jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami w sposób wskazany w niniejszej informacji.
  4. W przypadku, gdy Administrator nie otrzymał Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio od Pani/Pana, dane osobowe zostały pozyskane od Pani/Pana pracodawcy, ze strony internetowej pracodawcy lub od innych administratorów danych osobowych np. pośredników usług.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.     

 

Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora –
w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.

Klauzula informacyjna do umów - dla przedstawicieli kontrahentów

Zgodnie z art. 13  oraz art. 14  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako reprezentanta naszych kontrahentów/partnerów lub ich pracownika, niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A.
    z siedzibą w Legnicy (59-220), ul. Chojnowska 41, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy pod numerem 0000225570, NIP: 6920000869, Regon: 390037417, kapitał zakładowy: 73 000 000,00 zł, wpłaconym w całości (dalej jako „Administrator”).
  2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych
    u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl. 
  3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z zawarciem i realizacją umów zawartych przez Administratora z Pani/Pana pracodawcą/zleceniodawcą/spółką, w której pełni Pani/Pan funkcję zarządczą (dalej jako „Kontrahent”) odbywa się na podstawie
    i w celu:
  1. Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. zapewnienia zgodności Administratora z mającymi zastosowanie przepisami finansowo-księgowo-podatkowymi; realizacji praw z RODO,
  2. Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających
    z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, tj. komunikowania się w sprawie realizacji umów zawartych z Kontrahentem, przesyłania ofert dla Kontrahenta, do ustalenia, dochodzenia i/lub obrony ewentualnych roszczeń;
  1. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe oraz miejsce pracy.
  2. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do:
    1. dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,
    2. sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
    3.  usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna
      z następujących okoliczności:
      1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
      2. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);
      3. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
      4. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
    4. ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:
      1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
      3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
    5. przenoszenia danych, jeżeli:
      1. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz
      2. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
    6. prawo do złożenia sprzeciwu:
  1. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego;
  2. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 Realizacji uprawnień można dokonać m. in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa.
  2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
  1. osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
  2. dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacja Administratora
    (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa
    i przechowywania danych, podatkowo – księgowych), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych,
  1. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:
    1. dla celów wykonania umów, o których mowa w pkt. 3 powyżej – do czasu realizacji umów zawartych z Kontrahentem,
    2. dla celów przesyłania ofert – przez czas 3 lat od momentu zakończenia umowy
      z Kontrahentem,
    3. dla celów ewentualnego ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń - przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,
    4. dla celów związanych z wykonaniem obowiązków prawnych - przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku.
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do realizacji zawartej z Kontrahentem umowy, a ich niepodanie danych uniemożliwi nam kontakt z Kontrahentem.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
  4. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym usługodawcom mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych lub innym tzw. kraju trzecim, w tym świadczących usługi przechowywania danych. Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in „Standardowe Klauzule Umowne“ UE oraz stosując możliwe dodatkowe zabezpieczenia. Przekazanie danych zgodnie ze zdaniem poprzednim, jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami
    w sposób wskazany w niniejszej informacji.
  5. Informujemy ponadto, że w przypadku, gdy Administrator nie otrzymuje Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio od Pani/Pana, dane osobowe zostały pozyskane od Kontrahenta, z publicznych rejestrów lub informacji zawartej na stronie internetowej Kontrahenta.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.     

 

Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.

 

Klauzula informacyjna do umów - dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13  oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A.
    z siedzibą w Legnicy (59-220), ul. Chojnowska 41, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy pod numerem 0000225570, NIP: 6920000869, Regon: 390037417,  kapitał zakładowy: 73 000 000,00 zł, wpłaconym w całości (dalej jako „Administrator”).
  2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych
    u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl
  3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się we wskazanych celach:
  1.  przeprowadzenie procesu rekrutacji na określone w ogłoszeniu stanowisko, tj.
    w celu zawarcia umowy i podjęcia czynności zmierzających do jej zawarcia oraz zebrania Pani/Pana określonych danych zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy:
    1. imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych – na podstawie art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
    2. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia- na podstawie art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  1. przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w pkt b) powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym
    i innych dokumentach złożonych w ramach rekrutacji  i nie będących danymi wrażliwymi albo w przypadku rekrutacji do zawarcia umowy cywilnoprawnej (jeśli dotyczy- uwaga podanie tych danych w ww. dokumentach jest wystarczające do uznania, iż wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
  2. przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie Pani/Pana wyraźnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych określonych w art. 9 ust. 1 RODO (dane wrażliwe, w tym zdrowotne np. o posiadaniu orzeczenia
    o niepełnosprawności)
    (UWAGA – w przypadku zamieszczenia takich danych
    w dokumentach rekrutacyjnych prosimy o przesłanie wyraźniej zgody na ich przetwarzanie, w przeciwnym wypadku dana zostanie niezwłocznie usunięta),– na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO,
  3. realizacji innych obowiązków prawnych Administratora, w tym wykonania praw
    z RODO – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  4. ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń  - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  1. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy  jest niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji i wynika ze wskazanych przepisów prawa.
    W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  1. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,
    2. sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
    3.  usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna
      z następujących okoliczności:
      1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
      2. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);
      3. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
      4. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
    4. ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:
      1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
      2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
      3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
      4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego
        w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
    5. przenoszenia danych, jeżeli:
      1. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz
      2. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
    6. prawo do złożenia sprzeciwu:
  1. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego;
  2. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji  w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą  przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    1. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście
w siedzibie Administratora.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych  narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa.
  2. Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

a)     osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,

b)     dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora
(w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych oraz rekrutacyjnych) na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
    1. dla celów rekrutacyjnych - przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Pani/Pana zgody na wykorzystywane Pani/Pana danych osobowych w przyszłych rekrutacjach ww. dane będą wykorzystywane przez 1 rok od daty wyrażenia zgody,
    2. dla celów obrony, dochodzenia roszczeń – przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń,
    3. dla celów wykonywania obowiązków prawnych - czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku. 
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
  3. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym usługodawcom mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych lub innym tzw. kraju trzecim, w tym świadczących usługi przechowywania danych. Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in „Standardowe Klauzule Umowne“ UE oraz stosując możliwe dodatkowe zabezpieczenia. Przekazanie danych zgodnie ze zdaniem poprzednim, jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami w sposób wskazany w niniejszej informacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.     
  1. W przypadku, gdy Administrator nie otrzymuje Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio od Pani/Pana, dane osobowe zostały pozyskane od dostawców usług rekrutacyjnych i są przetwarzane w zakresie danych podanych w pkt. 3 powyżej.

Klauzula informacyjna newslettera

Klauzula Informacyjna newslettera

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej jako RODO,  informuję, iż:

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania newslettera
  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy, ul. Chojnowska 41
  3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@interferie.pl
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu subskrypcji do newslettera na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a takze w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz w związku z wyrażeniem zgody i art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.) lub art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) – w celu przesyłania informacji handlowych (przesyłania ofert reklamowych i promocyjnych) drogą elektroniczną  z wykorzystaniem urządzeń końcowych
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu cofnięcia zgody na jego otrzymywanie
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych- na zasadach określonych w RODO
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. W pozostałym zakresie Pani dane będą przetwarzanie zgodnie z powyżej zamieszczoną pełną klauzulą informacyjną

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od INTERFERIE S.A. informacji handlowych i ofert własnych Spółki drogą elektroniczną na podany poniżej adres e-mail. Wyrażenie zgody jest niezbędne, aby otrzymywać newsletter.

Klauzula informacyjna – do kontaktu z rodzicem/opiekunem prawnym małoletniego

Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), w związku z otrzymaniem Pani/Pana danych osobowych jako rodzica lub opiekuna prawnego dziecka przebywającego w jednym z naszych Obiektów, niniejszym informujemy, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy i adresem: ul. Chojnowska 41, 59-220 Legnica, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000225570, dla której dokumentację rejestrową prowadzi Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy, posiadająca numer NIP: 6920000869, BDO: 000007845, kapitał zakładowy 73 000 000,00 zł (dalej jako „Administrator”).

2. Osobą kontaktową we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych u Administratora jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@interferie.pl

3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się co najmniej w jednym z niżej wskazanych celów:

na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, jako niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności realizacji praw z RODO oraz praw konsumenckich;

a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d) RODO, w celu ochrony żywotnych interesów małoletniego dziecka, będącego gościem Obiektu, dla którego jest Pan/Pani rodzicem lub opiekunem prawnym, a co do którego zachodzi wątpliwość, czy przebywa na terenie Obiektu za Pani/Pana zgodą i wiedzą;

b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń;

4. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, numer PESEL lub numer paszportu (jeśli Administrator otrzymał dokumenty je zawierające od gościa hotelowego przebywającego z małoletnim dzieckiem), adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail.

5. Posiada Pani/Pan prawo do realizacji poniższych praw na zasadach wskazanych w art. 15-22 RODO:

a) dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych,

b) sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,

c) usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

i. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

ii. osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania (w związku z przetwarzaniem danych na potrzeby marketingu bezpośredniego);

iii. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

iv. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;

d) ograniczenia przetwarzania, w następujących przypadkach:

i. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

ii. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

iii. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

iv. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora albo uzasadnionym interesie Administratora lub osoby trzeciej) wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;

e) przenoszenia danych, jeżeli:

i. przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody lub na podstawie umowy oraz

ii. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,

f) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofniecie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

g) prawo do złożenia sprzeciwu:

i. w każdym przypadku, gdy Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego;

ii. w przypadku zajścia szczególnej Pani/Pana sytuacji w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Realizacji uprawnień można dokonać m.in. wysyłając żądanie pod adres Inspektora Ochrony Danych (podany w pkt. 2 powyżej), a także w drodze korespondencji pisemnej, lub osobiście w siedzibie Administratora.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa dotyczące danych osobowych.

7. Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

a) osobom upoważnionym przez Administratora, pracownikom i współpracownikom, członkom organów Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,

b) dostawcom usług, w tym zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, pocztowych, spedycyjnych, prawnych, księgowych, audytowych, bezpieczeństwa i przechowywania danych, podatkowo – księgowych, ochrony osób i mienia), na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych;

c) Franczyzodawcom.

8. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

a) dla celów, o których mowa w pkt 3 b) powyżej (żywotny interes małoletniego) - przez okres świadczenia usług hotelarskich na rzecz małoletniego, którego jest Pan/Pani rodzicem lub opiekunem prawnym,

b) dla celów związanych z wykonaniem obowiązków prawnych - przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy prawa lub do czasu wykonania tych obowiązków, nie dłużej niż przez czas w jakim Administrator może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku,

c) dla celów związanych z realizacją uzasadnionych interesów Administratora - przez okres wskazany w przepisach prawa dla przedawnienia się poszczególnego rodzaju roszczeń związanych ze świadczeniem usług hotelowych i ochroną małoletniego, ze skutkiem liczonym na koniec danego roku kalendarzowego.

9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.

10. Dane mogą być przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w tym franczyzodawcy lub spółkom z grupy franczyzodawcy mającym siedzibę w Stanach Zjednoczonych (lub innym tzw. państwie trzecim), w związku z centralnym systemem rezerwacyjnym usług hotelowych, realizowaną przez franczyzodawcę kontrolą jakości usług świadczonych w hotelach i obiektach, kontrolą opłat franczyzowych, oceną zadowolenia z usług hotelowych, uczestnictwem w programie lojalnościowym franczyzodawcy, Administrator przekaże dane wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem. Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami w sposób wskazany w niniejszej informacji.

11. Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane od gościa hotelowego przebywającego z Pani/Pana dzieckiem w Obiekcie lub od tego dziecka.

12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Ponadto uprzejmie informujemy, iż osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do celów marketingu bezpośredniego w każdym momencie, zaś w razie przetwarzania danych w uzasadnionym interesie Administratora – w przypadku zajścia szczególnej sytuacji zgodnie z art. 21 RODO.

mobile nav bg
Polubione

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. W przypadku, gdy wyrazisz zgodę na pliki cookies marketingowe, Twoje dane przetwarzane w serwisie będą mogły być wykorzystane przez Google w celu personalizacji reklam, w sposób opisany w Polityce Prywatności i Regulaminie Google: https://policies.google.com/privacy.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez INTERFERIE S.A., ul. Chojnowska 41, 59-220, Legnica Twoich danych osobowych. Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane