Zdrowie i dobre samopoczucie naszych gości w okresie pandemii Covid-19 jest dla nas najważniejsze. Właśnie dlatego, jako pierwsi w Polsce, wprowadziliśmy pakiet bezpłatnych teleporad PZU.
Oferta dla wszystkich gości INTERFERIE, którzy korzystają z pobytów 7-dniowych i 14-dniowych. Opieka medyczna PZU obowiązuje we wszystkich hotelach i obiektach INTERFERIE i umożliwia skorzystanie z aż 10 zdalnych konsultacji lekarskich.
Jak to działa? Każdy gość, który melduje się w obiekcie INTERFERIE, otrzymuje unikalny kod aktywacyjny, który działa w portalu mojePZU. Kod ten daje nieodpłatną możliwość skorzystania z teleporady medycznej z udziałem lekarza internisty lub pediatry. Dzięki temu, niezależnie od pory dnia, nasi goście otrzymują fachową pomoc.
W ramach teleporad medycznych INTERFERIE, nasi goście mogą także otrzymać skierowanie na niezbędne badania. Dla osób korzystających z opieki medycznej PZU wystawiane są również e-recepty. A to wszystko bez wychodzenia z pokoju hotelowego.