PZU Zdrowie zadba o bezpieczeństwo i zdrowie Gości w naszych hotelach!
W trosce o ich samopoczucie udostępniamy zdalne konsultacje lekarskie.
Jako pierwsi z nowego rozwiązania PZU skorzystają nasi Goście, wypoczywający w hotelach i obiektach Interferie położonych w Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie.
Podczas meldowania się w hotelu Gość otrzyma kod aktywacyjny umożliwiający dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Opieka telemedyczna PZU Zdrowie trwa przez cały okres pozostawania w hotelu w ramach pobytów 7 i 14-dniowych. Z usługi można skorzystać przez cały rok.
– Zadowolenie Gości jest dla Spółki zawsze najważniejsze. Inspiracją i motywacją do podwyższania standardu usług są zmieniające się potrzeby Gości, którzy wyznaczają kierunki coraz lepszego rozwoju. Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – mówi Łukasz Ciołek, Prezes Zarządu Interferie.
– Rok 2020 na długo wpisze się w strategię każdej firmy, tym bardziej w branży turystycznej. Zamknięcie hoteli, obiektów wypoczynkowych uzmysłowiło analitykom oraz właścicielom, jak bardzo kosztochłonna i wrażliwa jest ta branża. Covid-19 to trudny i bolesny okres dla nas wszystkich, ale z drugiej strony dający potężny impuls do wprowadzania zmian korzystnych dla Klientów. W moim przekonaniu to właśnie teraz rodzą się innowacje w branży hotelarskiej, np. współdziałanie różnych grup interesariuszy w tworzeniu oferty, dotychczas nieznanej – mówi Urszula Bąkowska-Morawska, Wiceprezes Zarządu Interferie.